Обмін та повернення
Умови для обміну або повернення товару в даному випадку: Відповідно до статті 9 Закону україни «Про захист прав споживача», товар належної якості (без дефектів) може бути обмінений чи повернутий в магазин з дня продажу за умови збереження товарного вигляду купленого товару, упаковки:
-товар, не був у вживанні і не має слідів носіння - подряпин,сколів,потертостей і т. п.
-товар повністю укомплектований і збережена фабрична упаковка
-збережені всі ярлики і заводське маркування
-товар зберігає товарний вигляд і свої споживчі властивості.
Процедура повернення товару Належної якості :
- зателефонуйте на номер і повідомте про намір повернути сплачений товар; – відправте нам товар перевізником, сплативши його послуги;
- повідомте номер декларації відправленої посилки і № банківської картки (інший варіант) для повернення вартості товару;
- після отримання, перевірки вмісту посилки на відповідність умовам повернення товару, ми повертаємо Вам гроші або інший товар протягом трьох робочих днів
Процедура повернення товару Неналежної якості :
-зателефонуйте і повідомте про намір повернути сплачений товар
-повідомте номер декларації відправленої посилки і № банківської картки для повернення коштів
після отримання товару протягом трьох робочих днів ми повертаємо Вам гроші або інший товар
Всі послуги перевізників або комісії не переказ грошей відбуваються за наш рахунок .
Обмін і повернення товару здійснюється через нову пошту або будь-якого іншого перевізника.
Возврат средств осуществляется после того как мы получим товар.
Возврат средств осуществляется на карту или денежным переводом в отделение логистических служб.
Возврат средств осуществляется в течение 3-х дней с момента получения посылки на отделении логистических служб продавцом
Мы покрываем расходы доставки только в том случае, когда товар был не надлежащего качества. Если товар надлежащего качества все расходы несет покупатель.
По всем вопросам вы можете обратится по номерам которые указаны в контактах компании