Повернення та обмін
Компанія здійснює повернення і обмін товарів належної якості згідно Закону "Про захист прав споживачів».
Строки повернення і обміну
Повернення та обмін товарів можливий протягом 14 днів після отримання товару покупцем.
Зворотня доставка товарів здійснюється за домовленістю.
Умови повернення для товарів належної якості
Умови для обміну або повернення товару в даному випадку: Відповідно до статті 9 Закону україни «Про захист прав споживача», товар належної якості (без дефектів) може бути обмінений чи повернутий в магазин з дня продажу за умови збереження товарного вигляду купленого товару, упаковки: -товар, не був у вживанні і не має слідів носіння - подряпин, сколів, потертостей і т. п. -товар повністю укомплектований і збережена фабрична упаковка -збережені всі ярлики і заводське маркування -товар зберігає товарний вигляд і свої споживчі властивості. Процедура возврата товара Надлежащего качества : - позвоните на номер и сообщите о намерении вернуть оплаченный товар; – отправьте нам товар перевозчиком, оплатив его услуги; - сообщите № декларации отправленной посылки и № банковской карты (другой вариант) для возврата стоимости товара; - после получения, проверки содержимого посылки на соответствие условиям возврата товару, мы возвращаем Вам деньги или другой товар в течении трёх рабочих дней Процедура возврата товара Ненадлежащего качества : -позвоните нам и сообщите о намерении вернуть оплаченный товар -повідомте номер декларації відправленої посилки і № банківської картки для повернення коштів після отримання товару протягом трьох робочих днів ми повертаємо Вам гроші або інший товар Всі послуги перевізників або комісії не переказ грошей відбуваються за наш рахунок . Обмін і повернення товару здійснюється через нову пошту або будь-якого іншого перевізника. Повернення коштів здійснюється після того, як ми отримаємо товар. Повернення коштів здійснюється на картку або грошовим переказом у відділення логістичних служб. Повернення коштів здійснюється протягом 3-х днів з моменту отримання посилки на відділенні логістичних служб продавцем Ми покриваємо витрати доставки тільки в тому разі, коли товар не належної якості. Якщо товар належної якості всі витрати несе покупець. З усіх питань ви можете звернутися за номерами які вказані в контактах компанії
Відповідно закону "Про захист прав споживачів», компанія може відмовити споживачеві в обміні та поверненні товарів належної якості, якщо вони відносяться до категорій, зазначених у чинному Переліку непродовольчих товарів належної якості, що не підлягають поверненню та обміну.